niedziela, 25 października 2015

NAJSILNIEJSZA

Dziewczyny, które chcą zostać mamami, namawiam Was, bo ucieknie wam to co w życiu najpiękniejsze!!!

Kiedy na świat przychodzi mały człowiek dzieje się cud, kobieta nabiera sił jakich nie ma nikt. I bez względu na wszystko zawsze się uda! Dopiero w trudnych chwilach, wiemy ile jesteśmy w stanie wytrzymać. Możemy wszystko. Pamiętajmy, nasze dziecko jest najlepsze, bo jest nasze. Jakie by nie było. Trzeba się ogarnąć, popracować nad organizacją. Tak, organizacja to klucz do sukcesu. Mogę wszystko, jestem matką, jestem najsilniejsza. Każda mama jest najsilniejsza. Bo matka to nadczłowiek.




 Iga: bluzka GrayLabel tu, gatki kidscase stąd, rajtki Zara, Kubuś: portki nosweet, bluzka Zara.

3 komentarze:

  1. Ja też namawiam! Nie mogło mnie w życiu spotkać nic piękniejszego. Mam nadzieję, że odważę się na drugie dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy pojawia sie dziecko, czas jakby spowalnia... :) nie byłam przekonana za pierwszym razem.. może i nie gotowa- tak myślałam. Myliłam się

    OdpowiedzUsuń